Представена публикация

СИНГАПУР - едната половина никога не се вижда!

Скъпи приятели, мина доста време от както съм в Сингапур. . . И аз като съветският журналисти и писател Владимир Цветов, който написа ...

събота, 24 декември 2016 г.

Говоря си. . .

Говоря си. . .

На родителите ми


Говоря си. Със вас говоря си.
Говоря си и чувам своя глас.

Говоря си. За нас говоря си. . .
Говоря си – не чувам никой аз!

Говоря си. И сам дори – говоря си.
Говоря си за минали несбъднати неща.

Говоря си и знам – боли! Говоря си!
Говоря си за моята, за нашата мечта.

Говоря си. Без вас говоря си. . .
Говоря си и винаги ще е така.

Говоря си. За вас говоря си.
Говоря си – къде сте? Няма ви сега. . .

Говоря си. За тях говоря си –
Говоря си за идващите подир нас.

Говоря си. Без смях говоря си!
Говоря си: ще станем като вас.

Говоря си. За утрото говоря си.
Говоря си – нали съм ваш син!?

Говоря си. За залеза говоря си.
Говоря си, че пазят ви звезди.


       Говоря си. . .