Представена публикация

СИНГАПУР - едната половина никога не се вижда!

Скъпи приятели, мина доста време от както съм в Сингапур. . . И аз като съветският журналисти и писател Владимир Цветов, който написа ...

четвъртък, 15 август 2013 г.

Благодаря!

    Преди няколко дни имах рожден ден. Няколко стотин човека ме поздравиха. Имаше познати и непознати. Някои поздравления чак сега пристигат. Други май никога няма да дойдат, но аз знам, че ги има и все едно, че съм ги получил лично и в очите изказани.
    Мога само да благодаря и да кажа, че почувстват отправената към положителна енергия. Отпих глътка вино за вас, тези, които се сетихте за мен! Отпих още една глътка вино и за тези, които не се сетиха, че имам рожден ден, но знам, че биха искали да ме поздравят. Отпих още една за тези, които не ме помнят отдавна. Отпих още една за любимите ми хора, които винаги са с мен - роднини и приятели. Отпих още една и. . . виното свърши. Последната глътка бе за това да имам повече такива дни, в които хората се сещат за мен с добро, но и да се сещат за мен без повод.
   
   Благодаря ви!