Представена публикация

СИНГАПУР - едната половина никога не се вижда!

Скъпи приятели, мина доста време от както съм в Сингапур. . . И аз като съветският журналисти и писател Владимир Цветов, който написа ...

понеделник, 3 юни 2013 г.

Добро утро, приятели! Новини от Моника - моята приятелка в ИСтамбул, която ми пише и ми е дала правото да публикувам кореспондецията ни!

Здравейте!
Отново ще копирам без никаква моя намеса това, което Моника ми написа. Бих искал всички вие също да знаете какво се случва при комшиите ни. Ако имате желание го предайте на вашите приятели, а те на техните и така нататък. . .

"Това е манифеста на Анонимус към настоящето правителство за да спрат вандализма на полицията. Към този момент атакуваха няколко държавни институции като парламента и президенството. Атаките им продължават.



тази нощ в покрайнините на двореца Долмабахче бруталността на полицията



Предупреждавам, че има кадри, които не са за хора, които не биха изтърпяли полицейски произвол!