Представена публикация

СИНГАПУР - едната половина никога не се вижда!

Скъпи приятели, мина доста време от както съм в Сингапур. . . И аз като съветският журналисти и писател Владимир Цветов, който написа ...

понеделник, 8 април 2013 г.

Бабо, дай пет лева!

Бабо, дай пет лева, моля!
Преди тридесет години ако се бях обърнал с такава молба към моята баба, щях да получа ако не пет, поне два лева. Но преди тридесет години два лева бяха ПАРИ. А и аз бях ТИНЕЙДЖЪР. Срамно е, уважаеми дами и господа, срамно е българският пенсионер да издържа БЕЗРАБОТНИТЕ си деца!!! А от там и внуците си. . .:(
Идва денят! Трябва всички да излезем и да кажем, посредством бюлетината, как виждаме бъдещето си!
Бабо, ако все пак и ти имаш нужда от някой лев, кажи ми! А аз ако мога. . .ще ти дам.
Господи, кажи ми, че не трябва да изпитвам вина, че не мога да помогна на възрастните си роднини така, както те ЗАСЛУЖАВАТ! Така, както те са ми помагали, когато аз съм имал нужда.
Накъде сме тръгнали?. . .