Представена публикация

СИНГАПУР - едната половина никога не се вижда!

Скъпи приятели, мина доста време от както съм в Сингапур. . . И аз като съветският журналисти и писател Владимир Цветов, който написа ...

неделя, 17 март 2013 г.

Днес ще ше да навърши 68 години.

    

     Днес е прошка. Всъщност от всеки бих могъл да взема прошка. Вие също. Още повече на този ден, когато хората изричат думите за опрощение много лесно. Но на мен ми липсва една друга прошка. Тази на моите родители и предци, които са на онова "по-добро място" и които, може би, няма да видя, когато аз отида там. А може и да видя. . . кой знае. 
Още повече, че днес баща ми, композиторът Димитър Кърнолски, трябваше да навърши шестдесет и осем години. Какви думи да отправя към него? Може би тези: "Простено - прости!".
     Когато паля свещ за родителите си и роднини, които не са с нас винаги се моля на Бог да ми даде сили да запазя доброто име, което са ми оставили и да имам сили да продължа напред с достойнство!