Представена публикация

СИНГАПУР - едната половина никога не се вижда!

Скъпи приятели, мина доста време от както съм в Сингапур. . . И аз като съветският журналисти и писател Владимир Цветов, който написа ...

четвъртък, 21 февруари 2013 г.

Хитър ход или "яхване на вълната" в подходящия момент?

     Аз ли не разбирам от организация на политически игри, прекалено глупав ли съм, нещо специално ли става? Премиера го няма в пленарната зала. Пред парламента има организирана група хора, които ПОДКРЕПЯТ премиера в оставка. Защо ПРОТИВ нямаше автобуси, а сега изведнъж се появиха ЗА - десетки автобуси? Защо тези хора не протестират по местата, където живеят? Защо г-н Борисов, собственика на ФК "ЦСКА", се намира на този митинг 21 години след посещение на последния митинг, на който е бил?
     Аз съм объркан! Има ли някой, който може да ми обясни, дали пък това не е организирана акция, с която г-н Борисов иска да се изкара мъченик? да изкара дивиденти от това, че напуска кораба преди да е потънал съвсем? Дали пък няма сега да се появят и обратно хора на улицата и се "сблъскат" с поддържащите Б. Борисов? Това няма ли да доведе и до елементи на граждански. . .  сблъсъци, война и кой знае какво?
     Трябваше ли така драматично тракторите да "върнат" премиера в парламента, където му е мястото в момента на подаването на неговата оставка? Не трябва ли лично да чуе упреци и защита? Не трябва ли, в крайна сметка, до като депутатите говорят от трибуната, правителството да не си чати, да не си пише смс-си и т.н.?

     Не знам. .. Аз съм доста объркан и искам някой да ми обясни тези действия от страна на правителството и лично на Б. Борисов!