Представена публикация

СИНГАПУР - едната половина никога не се вижда!

Скъпи приятели, мина доста време от както съм в Сингапур. . . И аз като съветският журналисти и писател Владимир Цветов, който написа ...

вторник, 15 януари 2013 г.

Дават европари на Пайнер Медия

     Добре, че сумата е достатъчно голяма, за да се пише по вестници, списания и да се говори по електронните медии. Всъщност какъв е принципа - не искам аз да съм добре, а искам Вуте да е зле!

http://www.manager.bg/news/balgarskiyat-kulturen-elit-skochi-sreshtu-otpuskaneto-na-evropari-za-payner

     За тези, които не знаят, аз съм трето поколение АКАДЕМИЧЕН музикант. Работил съм с почти всички поп и рок изпълнители и съм работил само веднаж с артист на Пайнер. Честно казано бих искал всеки ден да работя с тях! Въпроса не е в това, че се печелят пари. Пари можеш да спечелиш от много неща. Професионализма, стройната организация и отношението на артистите в Пайнер към участващите в процеса "концерт", е на такова ниво, че "големите" ни звезди от близкото минало, настоящото и близкото бъдеще могат само да се учат на ред и дисциплина! Както винаги съм казвал, една организация е такава, какъвто е нейният ръководител! Няма да цитирам имена, но ще кажа, че Вуте нема да е зле ако продължава да си гледа своята градинка, а не моята. Но аз ще съм зле, ако гледавм в неговата и въздишам и се чудя защо не ми вървят зеленчуците на пазара. 
     Искам да попитам ВСИЧКИ, които се изказаха против отпускането на тези средства на Пайнер медия - Колко страници проект написахте вие и колко пъти кандидатствахте по европейските проекти? Искам да попитам, защо не скочите срещо Иван и Андрей? Росен Петров. . . Нима те дават само и единствено ВИСОКОХУДОЖЕСТВЕН ПРОДУКТ? 
     
     Нали знаете вица за онзи, дето все се молел на Бог да спечели "шестица" от тотото? И след няколко месеца ежедневни молитви, разбирай мрънкания, на Бог му дошло до гуша и разтворил небесата. С онзи, силния глас, с ехото от телевизията рекъл:"Айде, пусни, барем, един фиш, беееееееееееее!
      
     Хора, не ви е виновен съседа, че му е добра градинката!