Представена публикация

СИНГАПУР - едната половина никога не се вижда!

Скъпи приятели, мина доста време от както съм в Сингапур. . . И аз като съветският журналисти и писател Владимир Цветов, който написа ...

вторник, 11 декември 2012 г.

Няма коледни добавки за пенсионерите - виновен е . . .

Няма коледни добавки за пенсионерите - виновен е Станишев! Дефицит в бюджета - виновен е Станишев! Вятърът днес е със скорост над 25 км./ч. - виновен е Станишев! Слънцето изгрява, според компетентните служби към БАН в точно. . . . - виновен е Станишев!

За вятъра и слънцето съм съгласен! Те са от преди бат Бойко. Още от времето на БКП. Аз също съзирам някакъв тъмен, долен заговор срещу ГЕРБ от страна на другаря Станишев. Не съм сигурен точно в какво, но обезателно е виновен!

Сега по бюджета - как точно Станишев го похарчи? Та нали с огромно и стабилно мнозиство, в най-честните избори от времето на съвсем най-новата ни, мутренската история на България, ГЕРБ спечели изборите? Имат пълно мнозинство! Кой им пречи? Все Станишев? Явно е, че Станишев няма да излезе на открита схватка в ръкопашен бой срещу бивш бодигард на Тато! тогава ги подготвяха много добре! Дори не знаем колко народ е потрошил бат Бойко за да се добере до позицията "бодигард на Тато". За червената партийна книжка знаем. Знаем, че е по задължение, но всеки има право на избор в какво да се задължи, нали?

Как точно бат Бойко ще обясни на баба ми, че двеста и двадесет лева трябва да и стигнат за всичко? Може би ще и даде право на данъчни облекчения при регистрация на нов автомобил , който тя ще си купи на 94 г., за движение по "новите" магистрали, които ТОЙ построи?

Аз съм просто момче от краен софийски квартал. Но все пак не зад околовръстното. И това, надявам се ми личи, защото на някои хич не им личи, че са родени близо до София!