Представена публикация

СИНГАПУР - едната половина никога не се вижда!

Скъпи приятели, мина доста време от както съм в Сингапур. . . И аз като съветският журналисти и писател Владимир Цветов, който написа ...

четвъртък, 29 ноември 2012 г.

Бързата лента


            Това е бързата лента. От всичките пет ленти на МКАД ( Московская Колцевая Автомобилная Дорога ). Този човек има време да излезе от колата си, да изпуши една цигара и да се качи спокойно отново вътре. Извинете ме за качеството на снимката! Направена е с телефон. Апарата ми е винаги с мен, но беше в багажника и реших, че ще допусна този компромис. Още повече, че това е по-скоро за да придобиете представа какво е "пробка" или иначе казано задръстване. Часът е само 22.45. А датата е 29.11.12г. Някъде по околовръстното на Москва. . . И това е километри!
             Приятно пътуване!