Представена публикация

СИНГАПУР - едната половина никога не се вижда!

Скъпи приятели, мина доста време от както съм в Сингапур. . . И аз като съветският журналисти и писател Владимир Цветов, който написа ...

петък, 12 октомври 2012 г.

Още радост в душата ми
















Моето лятно щастие, споделено в една друга моя публикация, продължава. Удоволствието да виждаш плода на своите усилия и пълните зали, прекрасни артисти и стабилен екип, е не сравнимо. Днес е последния ден на ХХVІІІ-то издание на лауреатските дни "Катя Попова" в Плевен. Щастлив съм, че имам възможността аз да го организирам. Благодарен съм на хората от общината, отдел "Култура", господин Евлоги Илиев, който е директор на плевенската филхармония и всички, които работят за фестивала. Специални благодарности на фирма "Рули", които заснемат и записват всичко, което се случва на фестивала. Ето и адреса, на който можете да видите повече подробности за събитията в Плевен.

www.katyapopova.org