Представена публикация

СИНГАПУР - едната половина никога не се вижда!

Скъпи приятели, мина доста време от както съм в Сингапур. . . И аз като съветският журналисти и писател Владимир Цветов, който написа ...

вторник, 11 септември 2012 г.

Малка равносметка на отминаващото лято



Лятото отминава бавно и безвъзвратно. Но аз не се оплаквам, а се хваля! Едно прекрасно лято, което ми донесе вълнуващи емоции и сбъднати мечти.


Направих не веднаж, не два пъти, а цели три пъти кулинарно-музикално шоу. Представях българска кухня и българска музика и съм уверен, че вече има поне петдесет чужденци, които знаят малко по-повече за нашата страна.











Научих се да управлявам хвърчило тип "Делта".







Не стига това, ами се влюбих в хвърчило от вида "Revolution". Сдобих се и с него. Първият "Revotlution kite" в България е мой!







Бях в чужбина. Бях и на нашето Черно море.

Работих с млади изпълнители на майсторски клас по сценично поведение.

Снимах. Снимах. Снимах! Имах фотографското щастие да снимам звездата на руската попмузика Филип Киркоров на концерта му в Бургас.







 Имам и нов фотоапарат.




Направих и втората си самостоятелна фото изложба, но с участието на прекрасният човек и невероятен художник Румен Статков, който представи някои свои картини. Имах честта да представя САМО негови портрети.




По-важното е, че успях голяма част от преживяното да го споделя със Стела Кърнолска - моята по-добра половинка. Двамата - неразделни и щастливи! Ние нямахме първи меден месец. Но второ златно лято имахме!





Щастлив съм!

Сега ме очакват два фестивала, които аз организирам, няколко майсторски класа зад граница и, вероятно много нови и все хубави неща.

ЩАСТЛИВ СЪМ!